.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با حكم ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران سرپرست حراست استانداري مازندران معرفي شد. سرپرست حراست استانداري مازندران معرفي شد
با حكم ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران سرپرست حراست استانداري مازندران معرفي شد.(ادامه)
شمال نیوز: علی بابایی کارنامی به عنوان عضو هیات مديره شركت صنايع چوب وكاغذ ايران منصوب شد.

بابایی کارنامی عضو هیات مديره شركت صنايع چوب وكاغذ ايران شد
شمال نیوز: علی بابایی کارنامی به عنوان عضو هیات مديره شركت صنايع چوب وكاغذ ايران منصوب شد. (ادامه)
 شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران احمد (مجید) حسین زادگان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری انتخاب شد.


دو انتصاب و يك جابجايي مديريتي در مرکز مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار مازندران احمد (مجید) حسین زادگان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز: رجب مولايی كه چندی پيش به دليل حضور در ميتينگ سياسی احمدي تژاد در بابل، جنجال ساز و پس از آن بركنار شده بود،مي گويد ؛ برخلاف ميل باطني و با دستور مقامات بالادستی خود در اين ميتينگ شركت كرده بوده است.

احمدی نژادی نیستم، این وصله ها به من نمی چسبد
شمال نیوز: رجب مولايی كه چندی پيش به دليل حضور در ميتينگ سياسی احمدي تژاد در بابل، جنجال ساز و پس از آن بركنار شده بود،مي گويد ؛ برخلاف ميل باطني و با دستور مقامات بالادستی خود در اين ميتينگ شركت كرده بوده است. (ادامه)
شمال نیوز : در اين جلسه كه در محل سازمان همياري شهرداري هاي استان تشكيل شد استاندار مازندران از سازمان همياري به عنوان بازو و پشتيبان شهرداريهاي استان ياد كرد . / صالح زاده مديرعامل سازمان همياري شهردارهاي استان هم در این نشست گزارش جامعي در مورد درآمدها و هزينه هاي سال 93 سازمان ارائه نمود و.... سازمان همياري بازو و پشتيبان شهرداريهاي استان است
شمال نیوز : در اين جلسه كه در محل سازمان همياري شهرداري هاي استان تشكيل شد استاندار مازندران از سازمان همياري به عنوان بازو و پشتيبان شهرداريهاي استان ياد كرد . / صالح زاده مديرعامل سازمان همياري شهردارهاي استان هم در این نشست گزارش جامعي در مورد درآمدها و هزينه هاي سال 93 سازمان ارائه نمود و....(ادامه)
ورود جدی بازرسی مازندران در فعالیت ماده 100 شهرداری‌ها
(ادامه)
کارخانجات چايسازي يک به يک تعطيل مي‌شوند
(ادامه)
 شمال نیوز: طي حكمي از سوي شهردار ساري، سرپرست جديد سازمان پسماند شهرداری ساری معرفي شد. سرپرست جديد سازمان پسماند شهرداری ساری معرفي شد
شمال نیوز: طي حكمي از سوي شهردار ساري، سرپرست جديد سازمان پسماند شهرداری ساری معرفي شد.(ادامه)
تشریح فعالیت های سازمان عمران شهرداري ساري
(ادامه)
جزئيات حمله تروريستي در شهر سرباز
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران طی نامه ای خطاب به معاونین عمراني و توسعه مديريت و منابع انساني خواستار آن شد تا کلیه افرادی که پس از حضور وی بر مسند استانداری مازندران در این سازمان جذب شده اند را تسويه حساب نمايند. تسويه حساب تعدادي از كاركنان سازمان همیاری شهرداریها
شمال نیوز : استاندار مازندران طی نامه ای خطاب به معاونین عمراني و توسعه مديريت و منابع انساني خواستار آن شد تا کلیه افرادی که پس از حضور وی بر مسند استانداری مازندران در این سازمان جذب شده اند را تسويه حساب نمايند.(ادامه)
ايثارگران استقلال و آزادي را براي كشور به ارمغان آوردند
(ادامه)

راه اندازي شورای پژوهشی در سازمان همياري شهرداريهاي مازندران
(ادامه)
جذب سرمايه گذار در دستور كار سازمان همياري شهرداريهاي مازندران است
(ادامه)
كارخانه كمپوست زباله تنكابن با سرمايه گذاري بخش خصوصي ساخته مي شود
(ادامه)
شمال نيوز-در اين جلسه  مهندس حبيب الله قليشلي،مهندس صادق خليلي،مهندس علي خان محمدي،مهندس سيد مرتضي رضويان و مهندس محمد قنبرپور شركت كردند.

هم انديشي شهرداران ادوار گذشته ساري در عمارت
شمال نيوز-در اين جلسه مهندس حبيب الله قليشلي،مهندس صادق خليلي،مهندس علي خان محمدي،مهندس سيد مرتضي رضويان و مهندس محمد قنبرپور شركت كردند. (ادامه)
 شمال نيوز-ساري وطنم است و هر آنچه در توان دارم خدمتگذار شهروندان ساروي خواهم بود./ 5 سال حضورم در شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم .... خدمتگزار شهروندان ساروي هستم
شمال نيوز-ساري وطنم است و هر آنچه در توان دارم خدمتگذار شهروندان ساروي خواهم بود./ 5 سال حضورم در شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم ....(ادامه)
هيچ مشکل امنيتي در تهران گزارش نشده
(ادامه)
علت سکوت احمدی‌نژاد در خصوص‌ گرانی‌ها
(ادامه)
جذب سرمايه گذار از اهداف سازمان همياري است
(ادامه)
شمال نيوز: استان مازندران در هفته گذشته رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت كه از مهمترین آن ها می توان به بركناري و انتصاب سيد علي حجازي ،نامه هاي جداگانه استاندار به رحيمي،مشايي، و عزيزي ...بركناري ابو طالب شفقت استاندار مازني خراسان شمالی ... مازندران در هفته ایی که گذشت
شمال نيوز: استان مازندران در هفته گذشته رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت كه از مهمترین آن ها می توان به بركناري و انتصاب سيد علي حجازي ،نامه هاي جداگانه استاندار به رحيمي،مشايي، و عزيزي ...بركناري ابو طالب شفقت استاندار مازني خراسان شمالی ...(ادامه)
حجازي به كاركنان همياري شهرداريها در اولين روز كاري چه گفت؟
(ادامه)
حجازي امروز معارفه خواهد شد
(ادامه)
به جنابعالی برادرانه توصیه می کنم بجای سیاسی کاری و راضی نگه داشتن همه و تامین نظرات خارج از حوزه کاری مردم و حاکمیت، تلاش کنید که رضایت مردم را فراهم سازید که رضایت خدا هم در آن است. آقای استاندار ، اقدامتان توهين آميز بود
به جنابعالی برادرانه توصیه می کنم بجای سیاسی کاری و راضی نگه داشتن همه و تامین نظرات خارج از حوزه کاری مردم و حاکمیت، تلاش کنید که رضایت مردم را فراهم سازید که رضایت خدا هم در آن است.(ادامه)
شمال نيوز-سيد علي حجازي شهردار سابق ساري كه طي جريان استيضاح اعضاي شوراي شهر مركز مازندران بركنار شده بود از سوي استاندار مازندران به ... عزل شورا و نصب استاندار !
شمال نيوز-سيد علي حجازي شهردار سابق ساري كه طي جريان استيضاح اعضاي شوراي شهر مركز مازندران بركنار شده بود از سوي استاندار مازندران به ...(ادامه)
مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد
در این آیین علی بابایی کارنامی بر مسند مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست و از زحمات اسماعیل نیلچیان تجلیل به عمل آمد.(ادامه)
حضور فعال سازمان مديريت پسماند شهرداری ساری در همايش زمين پاك
(ادامه)
قیمت تخم مرغ چه قدر خواهد شد؟
(ادامه)
كاهش 31 درصدي اعتبار عمراني ورزش گيلان
(ادامه)
انتقاد از عدم حضور اعضای شورای شهر در مراسم تجلیل از معلمان/ انتقاد از عدم حضور مسئولان در مراسم بزرگداشت مرحوم دامادی/ انتقاد از آب غیرقابل شرب ساری/ سیل انتقادات از مسئولان اجرایی ... حاشیه های جلسه علنی شورای شهر ساری
انتقاد از عدم حضور اعضای شورای شهر در مراسم تجلیل از معلمان/ انتقاد از عدم حضور مسئولان در مراسم بزرگداشت مرحوم دامادی/ انتقاد از آب غیرقابل شرب ساری/ سیل انتقادات از مسئولان اجرایی ... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.